2014. február 25., kedd

Thomas sapka

Sziasztok!

Ez a sapka már régóta kész van, csak eddig nem fényképeztem le. Szívesen mondanám, hogy azért, mert állandóan kisfiam fején van, de sajnos nem nagyon használja. Hiába horgoltam neki már három sapkát, a nagymamám által még nekem horgolt sapkát hordja állandóan, nagymamám nagy örömére. Mindig "majd holnap" veszi fel szegény Thomast. Néha azért már megsétáltattuk, de ez nagy szívfájdalom nekem. Na azért túlélem :)
Szerintem pedig aranyos lett. Olyan Thomas...
Az arca kicsit ki van tömve, így jobban hasonlít az "eredetire". A mintát itt találtam (regisztrálni kell hozzá), az egyes számot, a mozdony arcát és a kerekeket is ez alapján csináltam. A képen Thomas mellett látható kis mozdony Freddie névre hallgat, elvileg Thomas barátja, bár a mesében én nem találkoztam vele.
A kedvencem a kerék, mert az új fajta horgolás volt számomra, és úgy néz ki, mintha küllői lennének. 
Most újabb sapka van tervben, de szigorúan a kislányomnak - ő még nem olyan válogatós :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése