2013. szeptember 26., csütörtök

Fémdobozok új ruhában

Sziasztok!

Sajnos gyűjtögető típus vagyok. Még a konzerv és műanyag dobozoktól is nehezen válok meg, így aztán rengeteg tápszeres dobozunk összegyűlt (pedig anyatejes babák voltak mindketten..). Ha már ilyen sok doboz összegyűlt, gondoltam készítek belőlük tárolókat. Persze annyi tárolóra nincs szükségünk, mint amennyi dobozunk van, de sebaj.
Az ajándék csomagoló papírokat se szoktam kidobni (csak amit valaki széttépett, mert nem bírta a sok celluxot türelmesen felkapirgálni a körmével). Így aztán a konzerves dobozokat ilyen alig használt csomagolópapírokkal vontam be. 
Én mindenféle papírragasztáshoz decoupage lakkot/ragasztót használok. Ezzel a papír tetejét is át lehet kenni, mert átlátszóra szárad, és szép fényes lesz a felület. 
Egyelőre ennyi lett:
Ezek a kékek az én írószereimnek készültek
Ezek pedig a gyerekek kacatjainak
Ennek a tetejét is bevontam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése