2013. november 23., szombat

Ötletek adventre

Sziasztok!

Lassan itt a december, és vele együtt az advent. Én már hosszú ideje minden évben készítek adventi naptárat. Eleinte a férjemnek csináltam, de most már inkább a gyerekeknek :) Idén talán már óvodás kisfiam is kezdi érteni és élvezni a várakozást. Tavaly még csak a kis műanyag állatok érdekelték, amiket a naptár rejtett.
Még nem találtam ki, milyen is legyen idén az adventi naptár, de már elkezdtem nézelődni, ötleteket keresni. Ideje lenne belekezdeni!
Íme pár ötlet:
Édesszájúaknak
Egy egyszerű, de nagyszerű ötlet WC papírgurigából
Mikulások wc papírgurigából
Zacskós megoldás
Guriga fenyők
Ez nagyon tetszik nekem
Egy komplett történet
Fenyőerdő
Vonat - papírdobozokból is megoldható
Horgolt fenyő - nagyon cuki!
Még egy horgolt
Gyufásdobozból is lehet szépet készíteni
Teherautó
Gondolom a zsebekből kerültek elő a kis díszek
Adventi város
Lego imádóknak nagyon nagy ötlet
És végül egy ötlet pasiknak :)
Forrás: google.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése