2013. november 28., csütörtök

Guriga rénszarvas

Sziasztok!

Készül az adventi naptár. Ehhez először is rénszarvasokra volt szükségem. Mivel szeretem az újrahasznosított megoldásokat, wc papír gurigát használtam. Nagyon egyszerű elkészíteni, alig kell hozzá pár dolog:
Kicsit csaltam, mert a baloldali képen piros orrot láthattok - az a Rudolfé. Mindjárt őt is láthatjátok a többi rénszarvas társaságában.
Az elkészítés tehát könnyű: befestjük a gurigát barnára (színes papírral is boríthatjuk). Én készítettem kartonpapírból egy sablont a fejre, az orra és a szarvakra, mert 7 rénszarvast készítettem. Ezeket színes papírból vágjuk ki, majd összeragasztjuk. Rajzolunk neki szemet, szájat, vagy mozgó szemet is használhatunk. Végül ráragasztjuk a megszáradt gurigára. És kész is a vigyorgó szánhúzónk.
 Sokat agyaltam, hogy lehetne aljat is csinálni a gurigáknak, mert szeretnék beléjük pakolni. Végül azt találtam ki, hogy körberajzoltam a gurigát egy kemény papírra, majd azt kivágtam, és beletuszkoltam a guriga belsejébe. Mivel egy kicsit nagyobb lett így az átmérője, szorul benne. Persze nem egy életbiztosítás, nehéz tárgyakat nem valószínű, hogy elbír, de a kis meglepik talán nem potyognak majd ki belőle.
Jó rénszarvas készítést!

2 megjegyzés:

  1. Gurigaállatok keresgélése közben találtam ide- nagy örömömre. Szétnéztem, nagyon sok szép bejegyzés van blogodon. Visszajövök újabb ötletekért, friss olvasnivalóért. Üdv, VRJúlia

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm, jól esik a dicséret és örülök, hogy találtál kedvedre valót! Várlak vissza! Üdv, Edusanya

    VálaszTörlés