2013. szeptember 26., csütörtök

Rajzolt világ

Sziasztok!

Be kell vallanom, hogy nagyon szeretem a rajzfilmeket! Ezt bizonyítja, hogy a 18. szülinapomra az Anasztázia című rajzfilmet kértem videokazettán :)
Mostanában nagyon mese hiányom lett, ezért úgy gondoltam, elkezdek Disney rajzfilmeket nézni. A kis hableány régi kedvencem, ezért ezzel kezdtem. Aztán megtaláltam a Csingilinget. Én nem ismertem, de nagyon kedves és vidám kis film (illetve filmek, mert 4 része van). Nincsenek benne boszik se, így nyugodtan nézhetik a kisebbek is. (Nem mintha támogatnám a korai tévénézést, de egy két-három évest már nehéz teljesen távol tartani ettől a világtól.)
Bár már ősz van, ezek a dalok kicsit visszahozzák a gondtalan nyár hangulatát :)
A magyart sajnos nem lehet beágyazni :( De itt meg tudjátok hallgatni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése