2013. szeptember 27., péntek

Szegedi gokart körkép

Sziasztok!

A férjem nagyon szeret gokartozni, és én is kezdem érteni, mit szeret rajta. Még csak háromszor ültem gokartban, de ha van lehetőségem, akkor most már mindig élek vele.
Szegeden összesen két pálya van, ahol ennek a szenvedélynek lehet hódolni.
Az egyik az Algyői úton van. Itt egyszer voltunk, de két nagy problémánk is volt vele. Az egyik, hogy térkővel van lerakva, ami nagyon ráz (kék zöld folt lettem), a másik pedig a hozzáállás. A gépek rendszeresen megálltak alattunk, leesett a lánc (na mondjuk ez is egy probléma), de nem voltak túl segítőkészek, hogy megoldják a problémákat (jó, lehet, hogy csak rossz napjuk volt..). Azért nekem tetszett a pálya, és akkor ültem először úgy gokartban, hogy keményen próbáltam harcolni a másodpercekért, és hogy megtaláljam az ideális íveket. Itt volt tandem gokart is, így a kisfiam beült az apja mellé, és büszkén feszített pár körön át.
 
Tandem gokart, menet közben is
 A másik pálya nemrég nyílt újra egy elég eldugott helyen, az Izabella híd után jobbra. Nemsoká új, erősebb gokartok érkeznek ide elvileg, bár az én képességeimnek a mostaniak is megfelelnek :) Ez nem annyira turista barát hely, inkább komolyabb hobbi gokartosoknak való szerintem. Én nem éreztem rá a pályára, nekem nehéznek tűnt a vonalvezetés, nem voltak benne pihentető részek. Szerencsére itt nem térkő van (hanem régi, hepehupás aszfalt), így csak a karizmaim fáradtak el. A hozzáállás egyértelműen pozitív, a tulajdonos nagyon lelkes és segítőkész. Itt nem készítettünk képeket, de biztos, hogy még megyünk párszor, szóval majd pótolom.
Időmérő szerkezet mindkét helyen van, de egyiken se működött rendesen, mikor mi ott voltunk és a gokartok műszaki állapota is hagy kívánni valót maga után. Szóval azt tudom mondani, hogy Szegeden sajnos nincs professzionális gokart pálya, de egyszer hátha lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése