2013. szeptember 26., csütörtök

Hordozós nyaklánc

Sziasztok!

A kislányom, amikor fáradt, szopizza az egyik ujját, a másik kezével pedig mindig csipked valamit. Általában az én karomat :) Ezért jó lett volna, ha erre az ötletre hamarabb rátalálok, amíg sokat volt kendőben, de ő már nagylány, lassan a hordozásból is kinő :( Azért megcsináltam ezt a nyakláncot, mert nagyon kíváncsi voltam a golyó körbehorgolására, meg simán hordható szerintem hordozás nélkül is :)

A körbehorgolásról itt találtam egy jó kis leírást, bár nekem nagyobbak voltak a golyók, és több 18 szemes sor kellett. A fogyasztás nekem nem sikerült annyira szépen, kicsit "lyukas" lett, de azért nem volt olyan nehéz, mint gondoltam. Nem volt kedvem sokat gondolkodni a továbbiakon, ezért csak felfűztem őket egy szatén szalagra, és odavarrtam a golyókat, hogy ne csússzanak el.
Biztos, hogy minden baba örül egy ilyen nyakláncnak, amit lehet bögyörgetni unaloműzőnek a kendőben vagy hordozóban, úgyhogy horgolásra fel, anyukák! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése