2014. december 1., hétfő

Horgolt adventi naptár

Sziasztok!

Sokat gondolkodtam, milyen is legyen idén az adventi naptár, de nem jutottam dűlőre. Ekkor jutott eszembe, hogy még ősszel vettem egy horgolós karácsonyos könyvet (Amigurumi Winter Wonderland), amibe még bele se néztem. Szerencsére találtam benne egy jópofa ötletet, rögtön neki is kezdtem hát. Jó sok időbe telt, mire mind a 24 zsákocskát elkészítettem. Természetesen a legutolsó pillanatban lettem kész (ma délután :) ), de mire a nagy fiam hazaért az oviból, már lehetett bontogatni.
Azt azért elmondom, hogy még egyszer nem kezdenék bele....
Még tavaly találtam ezeket az aranyos kis fából készült, kézzel festett karácsonyfadíszeket. 48db volt egy csomagban, és mivel
                       2 gyerek * 24 adventi csomagocska = 48 karácsonyfadísz,
így nem volt kétséges, hogy idén mi kerül a zsákokba.
A téli csomagolású Kinder csokiból viszont nem voltam hajlandó 48 darabot venni, így csak minden másnap lesz édesség. Mármint persze az egyéb sütiken meg miegymáson kívül, ami ilyenkor Karácsony előtt túlsúlyba kerül a napi menüben.
Persze nem csak a zsákokat kellett meghorgolni, hanem egy komplett hőlégballont kosárral, meg egy manócskát is, aki leszállította a meglepi ajándékokat.
A kész naptár a konyhaablakban került elhelyezésre, mert itt nincs függöny, ráadásul így tuti eszünkbe jut már reggeli előtt a bontogatás.
Olyan, mintha havas lenne a háttér, pedig sajnos csak az eső esik :(
A karácsonyfadíszeket saját fára akaszthatják a gyerkőcök, amit a férjem készített kartonpapírból és milton kapcsokból. A mai díszek már ott lógnak az alján, szépen egymás mellett :)

 Ti  készítettetek adventi naptárat ?

4 megjegyzés:

  1. Nekem sosem volt adventi naptáram, talán majd a gyerekeimnek készítek. A tiétek nagyon jópofa lett, árad belőle a szeretet. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :)
    Én a férjemnek is mindig készítettem még mielőtt a gyerekek megszülettek. Mivel a névnapja november 30-án van, így ez volt az ajándéka :)

    VálaszTörlés
  3. Minden elismerérem! Nagyon ötletes és szép a naptár!

    VálaszTörlés