2014. június 10., kedd

SBS - azaz az első kendőm

Sziasztok!

Minden horgolós blogon kendőkbe botlottam az utóbbi időben. Úgy éreztem, én sem maradhatok ki ebből a "buliból", így belevágtam én is egy úgynevezett SBS kendőbe.
Kicsit féltem tőle, de rájöttem, hogy nem is olyan nehéz kendőt horgolni, sőt kifejezetten élvezetes munka. Egy bajom van vele: hova és mikor veszem fel az elkészült darabot? Úgy érzem, nehezen tudom jól kihasználni. De olyan sokan szeretik, hogy biztosan bennem van a hiba. Azért igyekszem minél többször magamra teríteni, ha már dolgoztam vele :)
Alize Bahar Batik fonalat vettem a kendőhöz, a 1769-es árnyalatot és 4-es horgolótűt használtam, hogy minél sűrűbb, melegebb legyen. A kész kendő 282 gramm. A mintát itt találtam.
Blokkoltam is a kész kendőt, erről itt találtok részletes leírást. Tényleg sokat nyúlt a kendő a blokkolással, érdemes időt fordítani erre a műveletre.
Blokkolódik a kendő
A konklúzió az, hogy az SBS méltán népszerű, mert nagyon haladós és könnyen követhető a mintája. Nekem nagyon megtetszett a kendő készítés, mindenkinek bátran ajánlom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése