2014. június 24., kedd

Esküvői nyuszik

Sziasztok!

Május végén esküvőre voltunk hivatalosak, Angliába. Mivel a menyasszony nagyon szereti a nyuszikat, nem tudtam ellenállni, hogy ne horgoljam meg nászajándékba ezt a nyuszipárt.
A mintát itt találtam. Catania fonallal dolgoztam és 3,5-es tűvel.
Sokat gondolkodtam, mire is tegyem a kész nyuszikat. Végül zöld papírral bevontam egy kartonpapírt, és arra simán felvarrtam őket. Hogy a cérna ne látszódjon, még egy réteg kartonpapír került az aljára, majd ráhajtottam a zöld papírt, és az alját is bevontam vele. Nagyon stabil lett, simán kibírta a repülő utat is :) A virágok quilling technikával készültek. A nyuszik kezébe egy szalagot fűztem, amivel aztán átkötöttem az "igazi" ajándékot.
Tudom, kicsit talán giccses lett, de végül is esküvőre készült :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése