2014. március 7., péntek

Tulipános fülbevalótartó

Sziasztok!

Mikor az előző fülbevalótartót készítettem, akkor jutott eszembe ez az ötlet, és bár már minden fülbevalómnak van helye, "muszáj" volt megcsinálnom! Főleg, hogy már érzem a tavaszt a levegőben ;)
Nem kell hozzá sok minden, összesen ennyi:
A kartonra rajzoltam egy tulipán virágot, és két levelet, majd kivágtam. Mindegyiknek hagytam egy kis fület, ami majd belelóg a gurigába. A wc papír gurigát és a leveleket bevontam zöld papírral, a virágot pirossal, a "fülét" pedig zölddel.
Ollóval két csíkot vágtam a guriga tetejének kinevezett szélén egymással szemben olyan mélyen, mint a virág "füle". Kicsit szélesebb lyukat érdemes készíteni, hogy beleférjen a vastag karton. A guriga aljától kb 1cm-re pedig szikével vágtam a levél fülének megfelelő nagyságú lyukat.
Hogy egy kicsit feldobjam, glitteres ragasztóval körbementem a széleken. Miután ez megszáradt, nagylyukú tűvel lyukakat fúrtam a virágba, a levelekbe és a gurigába is. Ezután pedig már csak össze kellett illeszteni a részeket, ráaggatni a fülbevalókat, és tádááám!
A szemfülesek az egyik képen már észrevehették a következő bejegyzés főszereplőjét :)

1 megjegyzés:

  1. Ez de cuki! :) A magyaros fülbevaló is nagyon jó lett. Otthon ne felejtsd pénteken!;)

    VálaszTörlés