2014. január 27., hétfő

Virágom, virágom

Sziasztok!

Most jutott eszembe, hogy még nem fejeztem be a karácsonyi ajándékok sorra vételét. Most Anyukám meglepijét mutatom meg.
Bár most éppen esik a hó nálunk, a virág lassan aktuális lesz. Addig is legalább a szobában tavasz van.
A minta, ami alapján készítettem, pdf-ben letölthető innen.
Nagyon hosszú a leírás, és angolul van, de nem annyira bonyolult. Én elkövettem azt a hibát, hogy nem olvastam végig az elején.. Azt gondoltam, hogy csak a tömés majd megtartja a virágot. De hiába tömtem a szárát nagyon keményen, azt éreztem, hogy előbb-utóbb le fog konyulni, mert a feje elég nehéz. Aki készítette a mintát, azt írja, hogy a végén több virágkötöző drótot dug végig a virágon. Nekem nem volt ugyan ilyen drótom, de a vattán, vagy a gyapjún nekem nagyon nem akart átmenni a drót. Ezért kiszedtem a tömést, beledugtam a drótot, és mellette tömtem meg a szárat. Ezzel a módszerrel aztán  jól sikerült, remélem nem fog "elhervadni"i még jó sokáig a virág.
A szár köré barnával kört kell horgolni. A cserépbe egy gömböt horgoltam és kitömtem, arra varrtam rá a barna kör alapú virágot. Úgy érdemes csinálni, hogy a drót belelógjon a földlabdába is, hogy stabilan álljon.
Szemet és szájat is lehet a virágra varrni, vagy több virágot tenni egy cserépbe, de én a legegyszerűbb megoldást választottam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése