2013. november 18., hétfő

S.O.S szerelem

Sziasztok!

Nagyon rég írtam már. Ennek az oka: lustaság. Rengeteg filmet néztem mostanában, hogy horgolás közben ne unatkozzak (jó kifogás, mi?) :) Ezek közül egyet szeretnék a figyelmetekbe ajánlani. Az Emma 2009-es változatát, amit a BBC készített. Ez egy 4 részes minisorozat. Először a Gwyneth Paltrowsat akartam megnézni (nem is tudtam, hogy van másik), de valahogy belefutottam ebbe a minisorozatba, szerencsére. Ezek után nekem már Jonny Lee Miller marad Mr. Knightley örökre. :) Romola Garai is nagyon jó volt Emma szerepére, nekem az egész film mindenestől nagyon tetszett. A könyvet (Jane Austen) egyébként nem ismertem, de azóta elolvastam, és szerintem egy elég jó adaptációt sikerült összehozniuk.
Aki szereti a romantikus filmeket, annak kötelező megnézni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése