2013. november 1., péntek

Halloween-i kreatívkodás

Sziasztok!

Én most nem vittem túlzásba a kreatívkodást a bulira, mivel "csak" vendégek voltunk, de azért üres kézzel sem akartunk menni. A Praktika újságban láttam aranyos kis tárolókat, ezeket készítettem el:
A denevérben ropit lehet kínálni, a tökfejbe pedig mindenféle cukorkát tehetünk, vagy mogyorót. A Halloween hangulatához nekem a kukacos gumicukor illett a legjobban.


Nagyon egyszerű elkészíteni őket. Csak 3 palack, fehér, narancssárga és fekete akrilfesték, zöld, piros és fekete papír és 4 mozgószem kell hozzá. Na meg persze olló, ragasztó, ecset és egy kis idő. 
A denevérhez magasabban vágjuk el a palackot, feketére festjük, a papírból kivágjuk a füleket, a szárnyakat és a szájat, majd felragasztjuk a szemekkel együtt.
A tök kicsit macerásabb. Ehhez két palack kell. Lealapozzuk fehér festékkel, majd több réteg narancssárgával. A palack maradékából kivágunk egy 3-4 cm széles csíkot, amit az egyik palack alj belső peremére ragasztunk úgy, hogy egy kicsit túllógjon. Így tudjuk majd egymásba csúsztatni a két felet. A felsőre ragasztunk egy zöld papírhengert, majd levelet és kacsot, valamint a szemeket. Szájat is lehet neki festeni, de én féltem, hogy elrontom, ezért ilyen minimál maradt.

A szabadba is kimerészkedtek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése