2013. november 1., péntek

Első Halloween

Sziasztok!

Tegnap voltam életem első Halloween bulijában. Kötelező volt beöltözni, és én ennek nagyon örültem, mert jó volt azon gondolkodni, hogyan oldhatjuk meg minél kevesebb idő- és pénzráfordítással a jelmezeket. Én a nem túl kreatív, de egyszerű és nagyszerű megoldást választottam: fekete macskának öltöztem. A füleket horgoltam, és rávarrtam egy hajráfra. Csak barna hajráfom volt, de az úgyse látszott a hajamtól. Farkat kaptam kölcsön, de azt is könnyen lehet horgolva készíteni. A teljesebb összkép érdekben horgoltam egy kis egérkét is, ez alapján. 
A kisfiam boszorkány akart lenni, így vettünk neki egy kalapot, a köpenye meg az egyik blúzom lett. A kislányom pedig hercegnő lett, hogy legalább egyszer legyen rajta a szép kis ruhája. A koronát persze állandóan leszedte a fejéről. A férjem szerkóját a kórházban vettük még a kicsi születésekor, mert csak ebben engedték be. Így sikerült az átváltozás:

 Jó kis party volt, remélem ezzel hagyományt teremtettünk, és jövőre még izgalmasabb jelmezekkel készülünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése