2013. szeptember 1., vasárnap

Holnaptól ovi!!

Sziasztok!

Bizony, holnaptól ovi..
Már nagyjából mindent összepakoltunk :) Kicsit izgulok. Nagyon azért nem, és igyekszem is pozitívan hozzáállni, hogy ne érezze rajtam B. az aggodalmat, nehogy átvegye. Szeretném, ha nagyon jól érezné ott magát, sok izgalmas élmény érné, és sok barátot szerezne. 
Vonat jelet választott magának. Szerencse, hogy manapság már nem kell mindenhova behímezni a jelet, mert ezzel bizony kicsit meggyűlne a bajom.
Én nagyon egyszerű megoldást választottam. Az ovisjel.com oldalról rendeltem felvarrható és öntapadós jeleket. Tegnap fel is varrtam mindenre. Nagyon jópofa, a törölközőre akasztóként is fel lehet varrni. 
Egyelőre csak délelőttre megy oviba az én nagy fiam, és ebéd után érte megyünk a kisasszonnyal. Úgy érzem, elég lesz most még ennyi, és ha már ő kéri, maradhat délutánra is. Jó, hogy még megtehetem ezt, addig kihasználom az időt, hogy minél többet együtt lehessünk.
Az első nap még én is bent maradok vele, hogy lássam, mi a helyzet, és segítsek pl a kis vécét használni, de szerintem utána már nem, mert úgy érzem, az késleltetheti a beszokást, meg az az érzésem, hogy nem is fogja igényleni.
Jaj, azért izgulok már!! De bízom a kisfiamban, hogy sikeresen veszi ezt az akadályt, és jól fogja magát érezni az oviban!
Itt található pár jó tanács: http://www.lurkovilag.hu/index.php?c=1075
Mindenkinek jó ovikezdést kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése