2013. július 7., vasárnap

Luca baba

Sziasztok!

Luca babát még tavaly varrtam a kisfiamnak, mielőtt a kicsi lány megszületett. Ő készítette fel a nagyobbat a kistesó érkezésére.
Luca egy Waldorf típusú baba, amit szintén Juci szöszmötölései alapján készítettem. Az ő babái nagyon tetszenek nekem. Csecsemő baba, ami azt jelenti, hogy a karja és a lába hajlított. Mintát itt találtok hozzá.
Mivel nem volt még varrógépem, kézzel varrtam rajta mindent. Pamut anyagból készült, gyapjúval van kitömve. A fej leírását itt találjátok.A hajához először horgoltam egy sapkát, azon húztam át a szálakat. Jó sűrű lett.
Tépőzáras pelenkát varrtam neki, és az itthon található legkisebb ruciba öltöztettem, de még ez is nagy neki, mert Luca baba csak 37cm.  
Mivel nincs rendes ruhája, szeretnék majd varrni neki - végre, de mindig belekezdek egy csomó más projektbe.. Egy horgolt kardigánnal lassan kész leszek, már csak egy ujja hiányzik. Ha elkészül, megmutatom :) 
Luca babának nincs rossz dolga, sokat játszanak vele. Szegény már elég nyúzott, de azért bírja a strapát. 
Nekem ez volt az első ilyen jellegű alkotásom, azelőtt gyakorlatilag semmit nem varrtam. Szóval nyugodtan vágjon bele bárki! Sokszor küzdöttem, például a végtagok testhez varrásával, a fejjel, kb mindennel, de megérte, mert azért sok örömet is okozott a készítése, és büszke voltam, vagyok, hogy magamtól meg tudtam csinálni, még ha messze nem tökéletes, akkor is!
A legkisebb babaruha is nagy rá
Pelusban napozik

Luca baba bölcsibe jár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése