2013. július 6., szombat

Álommanók

Sziasztok!

Ezeket a manókat még karácsonyra készítettem a gyerkőceimnek és egy kis barátnőnek Juci szöszmötölései alapján.
Plüss anyagom még régi babaruhákból volt, és gyapjúval tömtem ki őket. A fej úgy készül, mint a Waldorf babáknál (http://waldorfbabak.blogspot.hu/p/waldorf-baba-fej-keszitese.html), ez a legnehezebb rész, ami nekem nem is sikerült jól, csak a hajas manónál. Kézzel varrtam őket, mert még nem vagyok valami penge varrógép használatban, és a plüss nagyon nyúlik, így sokkal gyorsabb volt kézzel. A féléves kislányom Manójának nem lett haja, mert még mindent bevesz a szájába, de a fonalhaj szerintem sokat dob a másik Manócskán.
A kisfiam nagyon szereti, mindig visszük magunkkal az Álommanóját, ha máshol alszunk. A kislányom pedig elalvás előtt az Álommanóját nyomogatja, úgy nyugtatja le magát. Szóval azt hiszem, mindenképp megérte elkészítenem őket, mert nekem és a gyerekeknek is nagy örömet okoznak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése