2013. július 17., szerda

Jég-rém

Sziasztok!

Őszintén szólva én nem szeretnék még a kisfiamnak bolti jégkrémet adni. Mi persze lelkesen fogyasztjuk (legtöbbször azért nem előtte), és ő mindig megszagolja. Eddig nem is ehetett belőlük az allergia gyanú miatt, de most, hogy mindent ehet, már nehezebb megmagyarázni, hogy miért nem kap. Ezért inkább arra gondoltam, hogy készítek neki saját, külön bejáratú jégkrémet.
Nagyon megörültem hát, mikor múlt héten az Auchanban megláttam egy jégkrém készítőt, vagy mit, 300Ftért, és persze rögtön lecsaptam rá. Még akkor este nekiestem jégkrémet gyártani, és mivel nem volt kedvem receptet keresgélni, egyszerűen összeturmixoltam egy kis ribizlit, cukrot (forró vízzel feloldottam előtte) és natúr joghurtot, aztán beletöltöttem a jégkrém készítőbe és betettem a mélyhűtőbe. 
Én ugyan nem kóstoltam, hogy milyen, de a kisfiam lelkesen fogyasztja :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése