2013. július 18., csütörtök

Cuki cukkini 3.

Sziasztok!

Ígéretemhez híven megsütöttem ma a cukkinis muffint. Finom lett. Az ízén nem érződik, csak kellemes állaga lett tőle.
Én így készítettem:
2 tojás
100g cukor (lehet kicsit többet beletenni)
0,8dl olaj
300g reszelt cukkini (elég szerintem 200-250 is, de nekem ennyit volt)
250g liszt
1 csomag sütőpor

fahéj

A hozzávalókat egyszerűen összekevertem. A cukkini sok lisztet felvesz, ha kevesebb cukkinit tesztek bele, akkor valószínűleg lisztből is elég kevesebb. Akartam beletenni diót is, de csak akkor jutott eszembe, mikor már beleöntöttem a formába, így a tetejére szórtam egy kis fahéjas cukorral együtt. Kb 20 percig sült 180 fokon. Az első 5-10 percben nem érdemes nyitogatni a sütő ajtaját, mert attól összeesik. 
A gyerekeknek természetesen nagyon ízlett :) Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése