2013. június 2., vasárnap

Szellemes

 Sziasztok!

Pénteken volt szerencsém a Ghost című musical premierjén részt venni a Budapesti Operettszínházban. Nagyon tetszett! Már régen voltam színházban, és jól esett egy kicsit kiöltözni, és egy gyerkőcmentes estét tartani!
Mivel premier volt, sok ismert ember is eljött, így a nézőtéren meg az előtérben is volt látnivaló :) 
A musical gyakorlatilag teljesen a filmet vitte színpadra, így a történet nem okozott meglepetést, szerencsére :). A technikai megoldások nagyon tetszettek. Az egyik legérdekesebb rész a metrós jelenet volt. Oda volt vetítve egy metrószerelvény, ami mozgott, fordult, a szereplők meg egy helyben maradtak. Nagyon látványos volt.
Nagyobb társasággal mentünk, és mind egyetértettünk abban, hogy a legjobban Szulák Andrea tetszett, aki Oda Mae Brown jósnőt alakította. Sok vicces jelenete volt, nagyon illett hozzá a szerep. Ő kapta talán a legnagyobb tapsot. A másik népszerű alakítást  Szabó P. Szilveszter nyújtotta, aki a metrós szellem szerepébe bújt. 
Vágó Bernadett és Dolhai Attila gyönyörűen énekeltek, volt egy két igazán szívbemarkoló dal. 
Én nagyon jól éreztem magam, ajánlom mindenkinek!
A másik szereposztással is biztosan hasonlóan jó, de én örülök, hogy ezt a verziót láttam.
Bővebb info: http://www.operettszinhaz.hu/operett.php?pid=show&rId=151&evad=8
Egy kis kedvcsináló:

Végül néhány kép:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése