2013. június 12., szerda

Cipőcske

Sziasztok!

Az esküvőre nem volt csini cipőnk a kicsi lányra, ezért úgy döntöttem, horgolok egyet. Először úgy tűnt, nagyon gyorsan kész lesz, de azért elszöszmötöltem vele 2-3 napot. Sajnos nem készítettem frissen képet róla, csak miután szét lett csuszolva a betonon, és ki lett mosva. Baby Soft fonalból csináltam, mert ez volt itthon, de ezt nem ajánlom senkinek. Nagyon szöszölődős fonal, mosás után kifejezetten csúnya. Sapkát is ebből horgoltam, de nem vagyok megelégedve vele.
A mintát ezen a regisztrálós oldalon találtam: https://www.ravelry.com/account/login
Nagyon megtetszett amintája
Annak a cipőcskének bőrből volt a talpa, de én inkább horgoltam, az alábbi kép alapján:
Ez az én 1 éves kislányomnak egy kicsit még talán hosszú is (11cm). Már rá sem érdemes ilyen cipőcskét adni, mert mászik, totyog, és gyorsan elkoptatja. Inkább csak kisbabáknak javaslom, de én mindenképpen ki szerettem volna próbálni :)
Nekem külön volt a talp és a felsőrész, amik összevarrása nem sikerült tökéletesen. Ezért is jó az a megoldás, ami a képen szerepel, hogy a talphoz horgolja a többit. Egyszer majd ezt is kipróbálom, de mikor rátaláltam, már kész volt a másik fajta felső rész.
Így sikerült:
Úgy néz ki, mintha nem egyformák lennének..
Menet közben a husi lábakon
És végül lila harisnyával

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése