2014. március 18., kedd

Gardrób Mustra

Sziasztok!

Marcsi, a Csirkenők a Nőkért bloggerinája invitált meg erre a játékra még jó pár hete.. Nagyon lusta voltam eddig fényképezni, de végre kész vagyok, így beleshettek a gardróbomba :)
Nézzük, mi is volt a feladat:

1. A kérdéseket a megadott png formában kell beilleszteni a bejegyzésbe a szokásos módon Kép beszúrása funkcióval.
2. Válaszolj a kérdésekre szöveg és fénykép formájában. 
3. A bejegyzés aljára linkeld be azokat, akiknek kíváncsi vagy a ruháira. 
4. Emailben értesítsd a kiválasztott személyeket, és küldd el nekik a kérdések képeit (png formátumban vannak, egyszerűen csak csatold, ahogy a fényképeket kell) a feladat leírással és a Gardrób Mustra logóval együtt.
5. A bejegyzésnek így kell kinéznie a gyakorlatban: GM logó, feladat leírás, kérdés-kép, alatta szöveg, majd kép a ruhákról.
 
Már az első kérdésnél nagy bajban voltam, ugyanis a legtöbb darabom régi, és rongyosra hordott :) A gyerekek miatt nincs sok időm ruhákat vásárolni, és igazából motivációm sincs, mert tele van a szekrényem régi ruhákkal, amik a játszótérre pont megfelelnek. Ezért az egyik nagy kedvencemet választottam ki, ami kb. 10 éves. Egy kis butikban vettem még egyetemista koromban, és nagyon sokat használtam. Szeretem nagyon a mintáját. Az a vicces, hogy jobb állapotban van, mint a legtöbb nemrégiben vásárolt ruhám...


A legújabb szerzeményem nem valami csajos darab: egy túrabakancs. Nyáron, ha minden jól megy, megyünk a Pádis fennsíkra (Románia), ahol szükségünk lesz vízálló, strapabíró lábbelikre, ugyanis sziklát mászunk, patakban gázolunk, barlangban vakoskodunk majd. Ez egy elég márkás cipő, de a Decatlonban nagyon kedvező volt az ára. Ebben gyerekjáték lesz a túra :)

Régebben nagyon sok kék ruhám volt, és még mindig eléggé szeretem ezt a színt, legyen az világos, vagy akár sötét. A kedvencem ez a vékony tavaszi felső. Szeretem a mell alatt bővülő ruhákat, mert takarnak, ahol kell, és várandósan is lehet őket hordani :)


Alvásnál nekem a kényelem a legfontosabb. A mostani kedvencem ez a bordó darab. Nagyon trükkös a felső kiképzése - szoptatós anyukáknak kiváló.

Nem kérdeztem meg az uramat, inkább önkényesen kiválasztottam azt, ami szerintem a kedvence :) Ez az esküvőre járós ruhám. Egy dolgot nem szeretek benne, hogy pánt nélküli, ezért állandóan igazgatnom kell. De ha felveszem, 5 évvel fiatalabbnak érzem magam, és ezért egy kis kényelmetlenséget igazán be lehet vállalni! :)


Még ősszel a szülinapomra kaptam barátnőimtől ezt a szürkészöld színű felsőt. Nagyon szeretem, teljesen eltalálták az ízlésemet. A színe megy a szememhez, és a csavart megoldás elől nagyon tetszik.


Ezt a ruhát Cambrige-ben vettem. Anyósom és a férjem beszélt rá, de én nagyon nem szeretem. Egyáltalán nem illik az alakomhoz, ráadásul nagyon szöszös lett az első mosás után. A boltban a tükörben jól mutatott, egy leggingset is vettem hozzá, de az utcára nem venném fel, annál nyuszibb vagyok. Viszont most kitaláltam, hogy lehetne belőle párnát csinálni :)


Nem invitálok külön senkit, de mindenkinek ajánlom ezt a játékot, úgyis itt a tavaszi nagytakarítás ideje a gardróbunkban is!
Köszönöm Marcsi a lehetőséget, jó móka volt!

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, hogy részt vettél a Gardrób Mustrán!:)
    Nagyon jópofa a bakancsos kép, igazán mesés!:))) A kék és rózsaszínű összeállítást is ötletesnek találom. Szeretem a kreatív képeket.

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik mindegyik kép tálalása! :)

    VálaszTörlés