2014. január 18., szombat

Tarka lepke, kis mese..

Sziasztok!

Végre folytatom a karácsonyi ajándékok leírását - jövő karácsonyig talán kész is leszek vele ;)
Anyósomnak pillangókat horgoltam, mert mostanában nagyon szereti ezeket a szépséges rovarokat. . Szerencsére találtam egy nagyon jó leírást, ami alapján tényleg nagyon egyszerű elkészíteni ezeket a mutatós lepkéket. Catania fonalat használtam és 3,5-es horgolótűt. Azért tetszett ez a minta, mert gyakorlatilag egy hullámos kört kell horgolni, majd félbehajtani és összevarrni. Nagyon gyorsan kész van.
A hátuljára kis csipeszeket varrtam. Elég kicsik, ezért nem tudom, hova lehet felcsíptetni majd, de ennél nagyobb csipesz meg kilógott volna. 
Csatra varrva szerintem hajban is jól mutatnak ezek a kis pillangók.
A pillangókra nézve a tavasz jut eszembe.. Ti is várjátok már? :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése