2013. december 4., szerda

Horgolt mini gésa, illetve kokeshi

Sziasztok!

Korábban már említettem, hogy elkezdtem a karácsonyi ajándék készítést. A sógornőm nagy japán őrült, még a nyelvet is tanulja, ezért úgy gondoltam, stílusosan egy gésát horgolok neki. Találtam is egyet itt, ami nagyon tetszik, így hát elkészítettem.
 
 
A leírás nem teljesen tökéletes, de azért meg lehet csinálni az alapján. A csaj írta, hogy eldőlt a gésa, ezért ragasztott rá egy érmét. Én még azelőtt beletettem egy 5 forintost, hogy az alját meghorgoltam volna. Nem volt egyszerű így fogyasztani, de nem is látszik ki a pénz. Viszont így is sokat kell igazgatni a ki gésát, hogy megálljon a lábán. Biztos sok szakét ivott ;)
Remélem nektek is tetszik a kis hölgy!
Ti szeretitek a japán dolgokat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése