2013. december 7., szombat

Horgolt mini autó a Télapótól

Sziasztok!

Nálunk ugye már december 5-én este járt a Télapó. De a nagy csomagokat nem tudta a 22-es és 25-ös cipőcskékbe belegyömöszölni, ezért közéjük tette. Kisfiam az ajándék megtalálása után egész este azt mondogatta, hogy "Nekem semmit nem hozott a Télapó! :) Kiderült, hogy egyrészt azért érezte ezt, mert nem kapott csokit, de a nyomósabb érv az volt, hogy nem a cipőjébe tojt a Mikulás.. Tisztára, mint Bogyó a mesében.
Én nagyon rosszul éreztem magam emiatt, ezért éjszaka horgoltam neki egy kis autót, és beletettem a cipőjébe. Volt nagy öröm reggel! Én a fáradságtól alig láttam ki a szemeim mögül, de nagyon örültem, hogy csak sikerült megvédenem a Télapó becsületét.
A minta innen van, de nekem nem volt türelmem lökhárítót csinálni neki. Nem is a horgolással szenvedtem sokat, hanem az összevarrással. Az nagyon macerás.. De azért megérte, mert szerintem nagyon aranyos kisautó lett belőle.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése