2013. november 20., szerda

Panka baba

Sziasztok!

Nemcsak a télre készülök, hanem Karácsonyra is. Igyekszem mindenkinek valami horgolt dolgot kitalálni. A kislányomnak babát horgoltam, természetesen. 
Már írtam korábban is, de aki szeret horgolni, annak tényleg mindenképpen ajánlom a www.ravelry.com oldalt, ahova ingyenesen lehet regisztrálni, és rengeteg ingyenes mintát töltenek fel a kreatív emberkék.
A baba mintáját is ott találtam, bár kicsit a saját képemre formáltam, mert annak gülü szemei voltak, és macis kapucnija, én pedig hajas babát szerettem volna, amin nincs semmi lerágható dolog.
Először testszínű babára gondoltam, de mivel még úgysem tudja öltöztetni egy másfél éves, az majd egy későbbi project lesz. Legalább mindig van mit csinálni :)
A fürtöket ez alapján csináltam.
Ilyen lett:
Remélem tetszik majd a kisasszonynak! Valami házikót is kellene neki alkotni hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése