2013. november 30., szombat

A mi adenti naptárunk

Sziasztok!

Elkészült végre az adventi naptárunk. Holnap már lehet is nyitni az elsőt!
Nagyon gondolkodtam, hogy milyen legyen, mert sok tetszett, de olyat szerettem volna, ami egy másfél és egy három és fél éves gyereknek is élvezhető. Mivel még nem ismerik a számokat, az olyanokat elve kilőttem. De nagyon tetszenek a történetet megjelenítő naptárak, így én is ilyet készítettem. Szerintem kibontás után oda is adom nekik játszani az alkotóelemeket, így legalább látják, hogy fogynak a napok Karácsonyig. És ha tönkremennek, legalább nem kell tárolnom évekig..
Elég sokat dolgoztam vele, de szerintem megérte. Remélem a gyerekeknek is tetszeni fog - holnap kiderül.
A rénszarvasok meg a fenyőfák készítését már leírtam. A télapó is gurigából készült krepp papírral és vattával. Szánkója is van, gyógyszeres dobozból. A házak szintén dobozból készültek. Papírral vontam be őket, és kartonpapírból csináltam a tetőt. A csillagokat és a felhőt gyufásdobozra ragasztottam. A vatta hópihéket cérnára fűztem fel.
Ezek kerültek a gurigákba, dobozokba:
ropi
Kinder csoki
matrica
filctoll
Dörmi 
Pez cukorka
étcsoki kockák
aszalt vörös áfonya
kis fa figurák

Itt találtok még ötleteket az ajándékokra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése