2013. augusztus 9., péntek

Nagyszülőknél

Sziasztok!

A gyerekek még nem töltöttek nélkülünk egy éjszakát sem. A nagyszülők persze nyúznak minket egy ideje, hogy adjuk kölcsön B-t egy hétvégére, de eddig nem bírtam magam rászánni. És amíg nem tudott beszélni, rossz lett volna, hogy nem tudok vele kommunikálni. De végre eljött az idő, hogy elengedjem a kezét.
Minden hónapban ott töltünk egy-egy 7végét mindkét nagyszülőnél, és olyankor mi nem sokat találkozunk a gyerekekkel, így tudtam, hogy nem lesz gond. Igazából nem is azért nem ment eddig B., mert féltem, hogy viseli nélkülünk, hanem inkább magam miatt. Furcsa érzés, hogy már nincs olyan nagy szüksége rám. Az elejétől kezdve elég önálló, és próbáltam tudatosan is úgy csinálni, hogy mindenkivel jó legyen a kapcsolata. A nagyszülőknél mindig átadtam az irányítást, amennyire lehetett. Ők fürdették, etették, pelenkázták, stb. Csak a szoptatás volt az enyém, ameddig igényelte. Szóval hozzá van szokva, hogy nem csak anya képes az igényeit kielégíteni. :)
Szerda este eljöttek a szüleim, és elvitték Vhelyre hozzájuk. 
Tegnap délután beszéltem vele telefonon, és elég gyorsan lerázott :) Örülök, hogy jól érzi magát, és nekem is jót tesz egy kis pihi. Igaz, hogy Zs. itthon van, de ő még kétszer alszik, meg nem nyüzsög annyit, így most gyakorlatilag szabin vagyok!!! :) Elhatároztam, hogy élvezem a félig gyerekmentes napokat, mert tudom, hogy neki is milyen jó. Ma pedig már megyünk utána, és a hétvégén mi is a kertben fogunk lazulni!
Gyorsan eltelt ez a két nap. Azért hiányzik már a pörgése, jó lesz látni! Jövő héten megy a másik nagyszülőkhöz. Szóval újabb szabi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése