2013. augusztus 8., csütörtök

Éjszakai körkép

Sziasztok!

B-t tegnap elvitték a nagyszülők, Zs. álmát pedig öcsémék vigyázták, így csaptunk az urammal egy görbe estét. Nagyon finomat vacsoráztunk a Jobb, mint otthon étteremben. Én harcsát ettem tejfölös gombamártással, desszertnek pedig túrós csuszát pörccel és cukorral. Tudom, fura választás, de imádom az édes-sós túrós csuszát, és nem bírtam kihagyni.. Nagyon finom volt! A férjem halászlét evett, az is ízlett. A tó felett ültünk, ami nagyon hangulatos. Megjelentek a szúnyogok is, de szerencsére engem nem szeretnek, így én jól laktam, de belőlem nem lakmározott senki :)
Vacsi után bementünk a városba. Sok fiatal ücsörgött a Tisza parton, majd mentek a Dokkba bulizni. Nagy volt az élet a múzeumnál is. Nagyon jól esett egy kicsit kimozdulni, és kettesben lenni!
A Dokk. Király lehet motorcsónakkal menni partyzni :)
Szép..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése