2013. július 24., szerda

Zsiráf Zsiga

Sziasztok!

Még időben elkészült B. ajándéka, ami múltkor a találós kérdés volt :)
Nem kell tovább törni a fejeteket. Szeretném bemutatni nektek Zsiráf Zsigát:
 A tortára nem lehetek büszke, de azért Zsigára egy kicsit az vagyok. Egészen sikerült a saját képemre formálni a leírást, amiből dolgoztam. Nagyon megszerettem ezt a kis jószágot.
És hogy miért éppen ő az ajándék? Mert már körülbelül egy éve minden este Zsiráf Zsigáról és a családjáról mesélek a kisfiamnak. Összebújunk a sötétben, és én elmesélem, mi történt aznap ezzel a kis foltossal. Persze általában ugyanaz, mint a kisfiammal :-). Ezt ő nagyon szereti, és egy ideje együtt szőjük a mesét, pl ha B. nem ette meg az ebédjét, akkor kijavít, hogy Zsiga mindent megevett. És persze Zsiga már nagyon régóta bilibe kakil. Ő B. jobbik énje :-) Remélem, hogy tetszeni fog neki, mert nagy szeretettel készítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése