2013. július 31., szerda

SunCity

Sziasztok!

Tegnap egy nagyon izgalmas délutánt töltöttünk el Hódmezővásárhely határában, a Suncity-ben. 
A belépő 15 óra után 600Ft, és 500Ft kedvezmény van minden másból. Mi a kalandparkot próbáltuk ki (2000Ft-500Ft), de lehet wakeboardozni, jet skizni és strandolni is.
Ezelőtt még nem voltam kalandparkban, de mindig szerettem volna kipróbálni. Szeretem a fizikai kihívásokat, így éreztem, hogy nem lesz gond. De ott fent azért volt néhány pillanat, amikor úgy éreztem, jó lenne már lent lenni :) Különböző nehézségű részek vannak, én próbáltam egy közepes hosszúságú és nehézségű úton végigmenni. A végén egymás után 4-et lehet csúszni, mielőtt véget ér a pálya, ami nagyon élvezetes, főleg a víz felett, és persze pihentető. Ezután még szívesen visszamentem volna egy kicsit, de inkább nem nulláztam le az erőmet. 
Amíg mi kalandoztunk, a gyerekek játszótereztek és pancsoltak. Nagyon gyerekbarát hely, biztosan megyünk legközelebb is, akkor már strandolni. Bár szívesen kipróbálnám még a nehezebb részeket is a pályán, ha már nem lesz izomláz a karomban :)
Mindenkinek ajánlom, szép, igényes környezetben lehet itt eltölteni a napot!
SunCity térkép
A kalandpálya messziről
Ez én vagyok :)
Körbe lehet sétálni
B. nagyon élvezte a pancsolót

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése